Golfsimulator

TRACKMAN GOLFSIMULATOR

Ni har nu möjligheten att spela några av de bästa banorna i världen, samtidigt som du får exakt och värdefull data om dina slag och bollflykt.

Simulatorn kan användas för att uppleva en sällskapsrunda med dina vänner, som ett träningsredskap. Det är även en perfekt plats att anordna ett företagsevenemang för kunder och anställda? Simulatorn på Vellinge Golfklubb gör det möjligt att hålla igång svingen året om.

Det går även bra att boka in en lektion med en av våra duktiga PGA-tränare: http://www.vellingegk.se/sv/startsida/pro/lektioner

BOKNING AV SIMULATORGOLF VINTER/VÅR 2023-2024
Från vecka 45 kommer vi att börja ta emot bokningar för spel i simulatorn. Tillgängliga dagar är måndagar, onsdagar samt fredagar. Ett pass kommer att vara 2 timmar vilket krävs för att man skall hinna spela 18 hål på någon av banorna. Bokningar kommer att kunna göras t.om. slutet av mars 2024.

Tillgängliga pass (onsdagar och fredagar)
Pass 1 (klockan 09.30-11.30)
Pass 2 (klockan 12.30 - 14.30)

Kontakta kansliet vid intresse på info@vellingegk.se

60 min spel för medlem 195 kronor.
Företagsevenemang kontakta oss för offert.
Priset är för hyra av rummet, oavsett hur många som spelar. (maxantal 3 personer)
Bokning sker via receptionen på tel. 040-44 32 55 alternativt via epost info@vellingegk.se

Glöm inte bort att restaurangen har öppet. Passa på och njut av en lunch eller fika innan eller efter Ert spel.
Tyvärr har vi pga säkerhetsskäl enbart möjligheten att hålla öppet på kontorstider på vardagar.

ORDNINGSREGLER
Anmälan sker i receptionen 15 minuter innan bokad tid
En timmes bokning är 55 minuter.
Enbart torra och rena skor i rummet. Använd enbart rena bollar utan reklamtryck.
Var vänlig städa undan och plocka upp allt skräp innan ni lämnar lokalen.
Överträdelse av satta regler beivras
Utlämning av koder/nycklar sker i receptionen under ordinarie öppettider om inget annat är överenskommet. Har ni aldrig varit i simulatorn tidigare ber vi er att ta kontakt med oss så ni vet hur det fungerar

Svinga lugnt!