Golfresor

Den årliga St Andrews resan- ONCE IN A LIFETIME!

Nu har du möjlighet att följa med Per Johansson på den årliga och skräddarsydda resan till Skottland.
-Vi spelar golf 4 dagar på välkända banor i området.
(ex. New Course,Kittock,Castle Course,Jubilee ,Eden, Crail eller Kingsbarns.)
-Vi bor på Shandon House ,ett Bed & Breakfast 308 m från 1:an på Old Course.
Här blir vi väl omhändertagna av Stuart och Liz , som driver detta genuina boende sedan 20 år tillbaka.
-Du/ ni bestämmer er senast 31 januari så att vi kan boka de mest prisvärda flygbiljetterna
-Maxantalet på resan är 10 st .
  • Du andas golfhistoria 24/7 under hela resan.
  • Vi tar kvällsölen på Dunvegan eller kanske Russel Hotel.
  • Du kommer in i St Andrews Golf Clubs klubbhus och bjuds på öl av undertecknad.
  • Vi har putt tävling på Himalaya.
  • Du blir fotograferad på Swilcan Bridge
  • Du äter god lunch på St Andrews Links Clubhouse
  • På kvällarna äter vi god middag på :Forgans, Little Italy,Ziggys,Playfairs,Dolls House eller Adamson`s
Är ni ett golfgäng som vill göra detta tillsammans, hör av er så syr jag ihop det efter era önskemål. Finns drömmen om att spela Old Course under resan, så berättar jag för dig om enklaste sättet att kunna göra detta. ( Dock inga garantier i Augusti)